(Video) Adik Ainul Mardhiah Sudah Pandai Main Jeling Mata, Hiburkan Ibu & Ayahnya - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

(Video) Adik Ainul Mardhiah Sudah Pandai Main Jeling Mata, Hiburkan Ibu & Ayahnya


Korang masih ingat lagi tak kisah adik Ainul Mardhiah Ahmad Safiuddin? Dah lama Ohmedia tak bercerita tentang perkembangan adik ni kan. Setiap hari adik ni menunjukkan perkembangan positif tau.

Baru-baru ini, Ohmedia ternampak satu posting Ainul Mardhiah yang dibuat oleh ayahnya, @ahmadsafiudinn di Instagram. Comel sungguh gais! Apa yang Ohmedia nak bagitahu adalah keadaan adik ni memang sangat berbeza dengan keadaannya yang dulu semasa sakit.


Ini membuktikan bahawa Ainul semakin sihat gais. Yang lebih mencuitkan hati adalah adik ini sudah pandai bermain jelingan mata. Cuba korang tengok video dekat bawah ni. Haha!



A post shared by Ahmad Safiuddin Ahmad Razak (@ahmadsafiudinn) on

Dah pandai bergurau lah kesayangan Malaysia ni. Hehe. Rata-rata ramai netizen turut meninggalkan pelbagai komen positif di gambar itu. Alhamdulillah, semoga menjadi anak yang solehah dan membesar dengan sihat ya sayang.

OHMEDIA: TAK SABAR NAK TENGOK AINUL MEMBESAR.

Sumber: @ahmadsafiuddinn

+ Baca respon pembaca sayang Ainul Mardhiah di Facebook Oh! Media

Dikuasakan oleh Blogger.