Plus Tutup Lorong Tambah Nilai Hingga 3 Februari - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Plus Tutup Lorong Tambah Nilai Hingga 3 Februari


Sumber gambar: therakyatpost
Tak lama lagi tahun baru cina dah nak dekat gais! Memang sesaklah kan jalan raya setiap kali musim perayaan dan dengar cerita yang PLUS Malaysia Berhad (PLUS) akan tutup semua lorong tambah nilai di plaza tol mulai hari ni hingga 3 Februari nanti.

Ianya ditutup bagi melancarkan trafik dekat tol tu supaya semua pengguna takde lah nak beratur lama nak tunggu orang-orang yang masih lagi nak tambah nilai kad Touch n Go diorang masa dekat tol tu nanti. Jadi, kita semua sama-sama lah kerjasama tambah nilai siap-siap sebelum mulakan perjalanan tu nanti supaya tak menyusahkan pengguna lebuh raya yang lain okay!

Musim perayaan kalini dijangka sebanyak dua juta kenderaan akan menggunakan lebuh raya PLUS. So, beringat lah ya semua, banyak jer tempat tambah nilai yang ada. Kalau malas sangat nak tambah nilai awal-awal tu, nanti singgah dekat Rnr dan tambah nilai.

Sumber : Berita Harian

+ Baca respon pembaca Oh! Media
Dikuasakan oleh Blogger.