Luna Maya Dikecam Hebat! Dilihat Memakai Rantai Dengan Kalung Salib? - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Luna Maya Dikecam Hebat! Dilihat Memakai Rantai Dengan Kalung Salib?


Korang kenal Luna Maya? Siapa jer yang tak kenal dengan Luna Maya ni yang merupakan artis popular dari negara jiran, Indonesia yang turut mendapat nama di Malaysia dan Singapura. Luna Maya juga telah menginspirasikan ramai orang dengan wajahnya yang cantik dan merupakan seorang wanita yang mempunyai karisma tersendiri.

Baru-baru ini Luna Maya telah dikecam hebat dengan peminatnya apabila dia dilihat memakai rantai leher yang mempunyai loket berbentuk salib. Gambar ini dikongsikannya di ruangan IG Story dan telah mengejutkan ramai orang kerana semua tahu yang Luna Maya beragama Islam.


Satu video turut dinaikkan Luna dimana dia telah menyarungkan rantai berjenama Soyoom dengan kalung berbentuk salib dan turut mengucapkan terima kasih kerana menghadiahkan rantai itu.

Bagi menjawab kecaman dan persoalan peminat, Luna menaikkan satu lagi video dan menyatakan yang rantai itu bukanlah berbentuk salib, tapi berbentuk pedang. Tak macam pedang pun kami tengok!


Ini kalau terjadi dekat artis kita mesti ramai yang kecam juga kan? Apa-apapun kita ni sebagai seorang yang beragama Islam cubalah jauhkan diri dari perkara macam ni yang boleh menimbulkan fitnah. Semoga kita semua dilindungiNya.

Dikuasakan oleh Blogger.