OM Leaderboard Ad

Budak Lelaki Berumur 10 Tahun Gembira Bakal Dapat Anak, Budak Perempuan Mengandung 7 Bulan


Perempuan berusia 13 tahun mengandung tujuh bulan dan teman lelakinya yang berumur 10 tahun sangatlah teruja akan menjadi seorang bapa tak lama lagi, kah! Lain macam adik ni, muda-muda dah nak ada anak ya.

Mereka berdua dikatakan sama-sama gembira sebab anak mereka tak lama lagi bakal dilahirkan dan telahpun pun merancang nak jaga anak mereka tu baik-baik. Ibubapa kepada pasangan dari Russia itu juga telahpun menyokong hubungan mereka. Sekolah kepada budak perempuan tu juga mengatakan yang situasi dia di sekolah masih lagi terkawal dan turut juga ingin membantunya. Lain macam weh!

Bila semuanya dah okay, ada pula benda yang tak kena jadi, timbul spekulasi yang anak dalam kandungan perempuan tu bukanlah anak kepala lelaki yang berusia 10 tahun tu. Haih, macam-macam hal! Semoga dekat Malaysia ni, takde yang terjadi macam ni dan dijauhkan sama sekali.

Sumber: Daily Star

+ Baca respon pembaca perempuan berusia 13 tahun mengandung di Facebook Oh! Media
Dikuasakan oleh Blogger.