(Video) Seram! Lelaki Ini Diserang Dengan Makhluk Putih Pada Waktu Malam - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

(Video) Seram! Lelaki Ini Diserang Dengan Makhluk Putih Pada Waktu Malam


Naik bulu roma sis bila tengok video yang dimuatnaik oleh @amrlsani_ ni. Sis tak sangka lelaki tu adalah abangnya yang diserang dengan makhluk berwarna putih...pada waktu malam pula tu. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.


Alaa gais! Chill lah, bukannya ada hantu ataupun perompak bawa parang pun. Lelaki tu sebenarnya diserang dengan angsa je time dia nak tutup pagar. Hahaha sis kesian bila tengok nasib lelaki tu. Nasib baik tak kena patuk.

Rata-rata ramai netizen terhibur dengan video tu sebab kebanyakannya diorang ingat dengan kapsyen video ni adalah kejadian merompak. Rupa-rupanya kena serang dengan angsa. Hampeh! Angsa ni memang suka kejar orang eh?

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube

Dikuasakan oleh Blogger.