(Video) Seorang Pemuda Selamatkan Anjing Dari Banjir - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

(Video) Seorang Pemuda Selamatkan Anjing Dari Banjir


Korang pun tahu kan sekarang ni musim hujan di Malaysia? Ada sesetengah tempat tengah dilanda banjir tetapi yang menariknya cerita kali ini adalah seorang pemuda bersama kawan-kawannya dapat menyelamatkan anjing gais!

Okaylah, daripada korang buat conclusion sendiri yang anjing tu pandai berenang...sebenarnya anjing tu kena ikat tali dengan tuan dia. Tuan dia pun satu! Pergi tinggalkan anjing dia macam tu je.


Nasib baiklah diorang yang baik hati ni sanggup redah tau demi menyelamatkan anjing tu. Ni barulah namanya 'Hero' gais! Terbaik lah bro. Terima kasih kepada Bojod Azmi dan kawan-kawan sebab selamatkan anjing tu.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube

Dikuasakan oleh Blogger.