Header Ads

(Video) Lelaki Mencetuskan Pergaduhan Di Tengah Jalan Raya Setelah Ditampar Seorang Wanita


Korang ada tengok tak video yang tular di media sosial baru-baru ini tentang beberapa orang yang terlibat dalam pergaduhan di tengah jalan raya? Ish, malu betul bila tengok diorang macam ni tau.


Menerusi sebuah video yang dimuatnaik oleh seorang pengguna, @ikmalzaid di Twitter, korang boleh nampak sendiri siapa yang mencetuskan pergaduhan dulu. Amboi, kemain!


Kita pun tak tahu apa puncanya diorang bergaduh. Walau bagaimanapun, selepas kejadian itu, diorang sudahpun berjumpa secara baik dan saling bermohon maaf. Alhamdulillah, jangan gaduh lagi gais. Malu bila orang tularkan kita di media sosial.


Tetapi kan...cuba korang tengok mamat baju putih tu. Sis dengar cerita daripada warganet dia pernah terlibat dalam pergaduhan juga sebelum ni membelasah seorang doktor yang dipercayai mengadakan hubungan percintaan sulit (skandal) bersama isterinya.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Dikuasakan oleh Blogger.