(Video) Kapal Terbang Terhempas Semasa Ingin 'Landing' - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

(Video) Kapal Terbang Terhempas Semasa Ingin 'Landing'


Baru-baru ini ada seorang pengguna, @BenYgTersakiti memuatnaik satu video di Twitter mengenai sebuah kapal terbang secara tiba-tiba terhempas sebelum mendarat. Ohmedia pun tak pasti lokasi kejadian tu di mana.


Apalah nasib penumpang dan anak kapal dalam kapal terbang tu kan? Bila tengok video tu balik, rasa macam angin pula yang membuatkan kapal terbang tu sampai terhempas. Kalau korang, apa pendapat korang?

Kejadian ni tiba-tiba mengingatkan Ohmedia dekat MH17 yang terjadi pada 17 Julai 2014 di Hrabove, Ukraine. Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada diorang. Hmm.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube








Dikuasakan oleh Blogger.