Suami Faezah Elai Dituduh Buat Pembedahan Perut? Seriously!? - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Suami Faezah Elai Dituduh Buat Pembedahan Perut? Seriously!?


Wah, sis agak terkejut bila tengok penampilan baru suami kepada Faezah Elai, Heykal Hanifah di Instagramnya, @heykalhanifah baru-baru ni. Segak sungguh!

Walau bagaimanapun, Heykal berasa agak kecewa apabila beliau menerima tuduhan membuat pembedahan perut dari pihak luar. Ish korang ni, jangan main tuduh orang okay.

Hari ni ada seorang hamba Allah ni kata yang saya buat pembedahan perut. Mana kau tahu dik? Kau baru keluar dari dalam perut aku ke? Rasa kasihan lah pula dekat dia sebab main petik je. Jadi buat semua janganlah main komen sesedap rasa tekak sendiri je sebab bila tak betul ianya jadi fitnah dan sendiri mau ingatlah dosa dengan Allah SWT kalau bertaubat atau mohon keampunannya dariNYA insyaallah boleh settle tapi kalau dosa sesama manusia ni panjang ceritanya
.



A post shared by Heykal Hanifah (@heykalhanifah) on
Korang scroll lah Instagram Heykal ni sampai bawah. Kan dia ada tunjuk perkembangan dia. Kalau korang nak tahu, Heykal Hanifah ni adalah seorang pengarah drama tau.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Dikuasakan oleh Blogger.