Header Ads

Seorang Lelaki Alih Barang Di Atas Highway Demi Keselamatan Pengguna Jalan Raya Yang Lain


Pergh, terbaik lah dia ni! Korang tahu tak ada seorang lelaki sanggup memberhentikan keretanya semata-mata nak alihkan barang tu dekat atas highway demi keselamatan pengguna jalan raya yang lain tau. Cara dia angkat tu macam berat je sis tengok.


Sis salute dengan brader ni sebab dia berani buat macam tu. Bukan tu je, sanggup gadai nyawa weh. Dahlah kereta tengah laju. Kalau brader tu tak alih, kemungkinan orang lain akan langgar benda tu dan boleh menyebabkan kemalangan tau. Apapun, terima kasih kepada abang Proton Saga berwarna putih!

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Dikuasakan oleh Blogger.