Selepas 10 Tahun Tunggu, Akhirnya Pasangan Ini Bakal Terima Cahaya Mata! - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Selepas 10 Tahun Tunggu, Akhirnya Pasangan Ini Bakal Terima Cahaya Mata!


Setiap pasangan mesti teringin nak ada cahaya mata kan selepas berkahwin? Bila dah berkahwin ni, sesetengah orang akan mendapat rezeki dari segi kewangan dan sesetengah orang juga akan mendapat rezeki lain iaitu cahaya mata.

Cuba korang tengok pasangan ni, 10 tahun tunggu cahaya mata. Sis rasa sebak bila tengok video yang dimuatnaik oleh @drthokha di Instagram ni! Alhamdulillah, rezeki daripada Allah. Pada mulanya, perempuan tu ingat (Urine Pregnancy Test) UPT dapat keputusan negatif tetapi...positif.


Sis doakan semoga ibu dan bayinya sentiasa dalam keadaan sihat. Hanya pasangan yang menanti cahaya mata selama bertahun-tahun tu je yang tahu rasa dia macam mana kan? So bagi korang yang dah lama berkahwin dan belum mendapat cahaya mata tu, korang jangan give up tau!

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube






Dikuasakan oleh Blogger.