Netflix Keluarkan Filem Terbaru Tentang Dajjal? - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Netflix Keluarkan Filem Terbaru Tentang Dajjal?


Seram pula sis rasa bila tengok trailer filem terbaru, Messiah yang akan keluar tak lama lagi di Netflix pada 1 Januari 2020. Dengar cerita filem ni mengisahkan tentang Al-Masih ad-Dajjal. Hmm ya ke gais?


Ada juga mengatakan bahawa watak yang dibawa Al-Masih ad-Dajjal ni ialah Imam Mahdi. Ish, confused betul! Macam-macam cara Yahudi nak hasut kita kan? Cuba korang tengok trailer yang @MessiahNetflix upload di Twitter baru-baru ni dan korang nilai lah sendiri.


Walau bagaimanapun, kita kena ingat yang Dajjal ni memang wujud dan dia akan keluar tak lama lagi. So sis nak berpesan kepada korang semua supaya hafal surah al-Kahf okay gais? Semoga kita semua dilindungi daripada fitnah Dajjal. Amin.


+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Dikuasakan oleh Blogger.