Dua Gadis Dikecam Netizen Akibat Mempersendakan Solat - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Dua Gadis Dikecam Netizen Akibat Mempersendakan Solat


Ish, geram betul bila sis tengok dua perempuan tu! Rasa nak bagi penampar je. Mana taknya, kalau korang tengok video yang dimuatnaik oleh seorang pengguna, @issarieff di Twitter, dua perempuan tu boleh mempersendakan solat agama Islam gais.


Siap berjoget-joget sambil mengayakan orang tengah solat dan tak menutup aurat. Amboi, kau ingat kelakar sangat ke sampai boleh buat solat tu main-main? Sis harap diorang ni sedar atas perbuatannya dan semoga Allah memberi hidayah kepada diorang berdua.

Kalau ya pun korang nak buat main-main dengan agama, sis rasa tak patut kot sebab banyak lagi cara korang boleh buat benda bodoh tetapi janganlah dikaitkan dengan agama. Tak kiralah agama apa sekalipun sebab benda tu jadi sensitif di kalangan netizen.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Dikuasakan oleh Blogger.