Anak Sanggup Cium Ketiak Shuib Untuk Dapatkan Mainan - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Anak Sanggup Cium Ketiak Shuib Untuk Dapatkan Mainan


Korang tengok tak video @shuibsepahtu baru-baru di Instagram? Haha! Sis berdekah weh tengok anak beranak ni. Macam-macam perangai! Mana taknya, anak-anak Shuib semuanya dah besar, mestilah dah pandai minta mainan kan?

Eh boleh pula Shuib ni buat syarat untuk anak-anaknya kalau nak mainan. Korang nak tahu tak apa syaratnya? Dia suruh anak-anaknya cium ketiak dia gais! Hahaha. Apa lagi, mainan punya pasal...sanggup cium ketiak Shuib.



A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on
Rata-rata semua netizen terhibur bila tengok gelagat anak beranak ni. Korang sebagai parents pernah tak letak syarat untuk anak-anak korang bila diorang minta sesuatu? Baik korang mengaku cepat! Haha.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube

Dikuasakan oleh Blogger.