Abang Bas Rapid KL Curi Tumpuan Netizen Sebab Sikap Peramahnya - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Abang Bas Rapid KL Curi Tumpuan Netizen Sebab Sikap Peramahnya


Wah, terbaiklah servis abang bas Rapid KL ni. Cuba korang tengok video yang dimuatnaik oleh @_muzaimah di Twitter yang betul-betul mencuri tumpuan netizen sebab sikap peramah pemandu bas tu.


Setiap kali orang naik bas dia, mesti dia tegur sorang-sorang. Haa orang macam ni lah kita nak dengan budi bahasa yang tinggi sebab kadangkala kita tak tahu orang awam yang menaiki bas kita lalui hari macam mana kan?

So, tak kiralah dimanapun kita berada, kita janganlah bersikap sombong dengan orang dan cuba jadi peramah macam abang tu. Yelah, bak kata orang 'Budi Bahasa Budaya Kita'. Hehehe.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube

Dikuasakan oleh Blogger.