Header Ads

Wanita Diceraikan Talak 3 Ketika Hamil, Ex Boyfriend Datang Lawat Tengok Anak


Baru-baru ni, ada seorang pengguna yang bernama @MissErinKayy membuat thread mengenai anaknya yang baru lahir bersama bekas kekasihnya telah mendapat perhatian warganet. Pergh! Sweet betul dapat lelaki macam ni sebab walaupun dah tak ada apa, diorang masih berkawan seperti biasa.

Past is past gais. Lebih menyedihkan apabila dapat tahu bahawa beliau sudahpun diceraikan talak 3 ketika hamil. Kesian sis tengok dia ni sebab melahirkan anak tanpa suami di sisi tau. Hmm.


Menurut beliau, bekas kekasihnya dulu depress bila dapat tahu dia nak kahwin dengan kawan baiknya. Semasa dia diceraikan talak 3, bekas kekasihnya itu turut rasa simpati diatas apa yang berlaku dan memberi kata semangat kepadanya.

Tak apalah @MissErinKayy, mungkin ada hikmah disebalik semua ni. Dah tak ada jodoh, nak buat macam mana kan? Semoga awak terus kuat untuk menjaga dan mendidik anak awak sampai dia besar menjadi seorang yang berguna dan berjaya di dunia dan akhirat. Amin.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Dikuasakan oleh Blogger.