"This Is What You Called People With Brain" - Netizen - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

"This Is What You Called People With Brain" - Netizen


Menerusi satu tweet dari @999Malaysia di Twitter mengenai pelajar SPM yang membanjiri di jalan Klebang, Melaka baru-baru ini, ada seorang pengguna yang bernama @hafsahzurani membalas tweet itu dengan sebuah video.


Video itu juga merupakan pelajar SPM dari Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS) membaca doa seperti gaya 'chant ragbi' secara beramai-ramai. Wah, semangat betul bila tengok diorang ni. Sepatutnya pelajar macam ni lah patut dicontohi.

Bukannya naik motor merempit di tengah jalan. Lepas tu menganggu dan menyusahkan orang awam. Last-last polis datang. Ish memalukan! Banyak lagi cara korang boleh sambut dengan kawan-kawan korang kalau dah habis SPM tau. Sis harap perkara ni tak berulang lagi pada tahun hadapan.


+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Dikuasakan oleh Blogger.