Sleeq Akan Kembali Lagi? - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Sleeq Akan Kembali Lagi?


Wah, dah lama kita tak tengok kumpulan Sleeq keluarkan lagu baru dan membuat persembahan kan? Yelah, masing-masing dah busy ada life sendiri. Lagi-lagi bila Syarif dan Alif sudahpun berumahtangga.

Alif berkata Syarif sekarang tengah busy handle bisnes dan keluarganya. Sepertimana yang korang tahu, Alif masih berkarya dengan muzik. Haa korang dah dengar belum lagu Mimpi?

InshaAllah, kemungkinan diorang akan membuat persembahan dan berkerjasama lagi pada masa akan datang cuma perlukan masa yang baik dan tepat je.

Syarif sekarang memang dah sibuk uruskan bisnes dan keluarga. Saya hormati dengan apa yang dibuat. Dia juga menghormati dengan keinginan saya untuk terus berkarya dengan muzik. Insya-Allah, sentiasa ada kemungkinan untuk kami membuat persembahan dan bekerjasama lagi pada masa akan datang. Sebenarnya hal itu tak perlukan usaha pun, ia hanya perlukan masa yang baik dan masa yang tepat untuk berlaku. Kalau ada pun, bukan sekarang lah. Lagipun buat masa ini saya nak bina karier solo saya. Bagi saya puaskan diri dulu.

Sumber: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Dikuasakan oleh Blogger.