"Rasa Nak Bantai Cleaner Tu" - Nourul Depp - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

"Rasa Nak Bantai Cleaner Tu" - Nourul Depp


Baru-baru ini, Nourul Depp memuatnaik beberapa gambar di Instagramnya, @nouruldepp memberitahu kepada pengikutnya bahawa dia terjatuh di sebuah gymnasium.

Nourul terjatuh disebabkan ada seorang lelaki cleaner mop lantai penuh dengan air. Nasib baiklah dia tak mengalami kecederaan yang serius kecuali siku kirinya rasa sakit.

Boleh kan update. Semalam jatuh bedebuk kat gym! Nasib baik takdak apa. Ketegaq sangat cleaner kat sini. (Lelaki dari bangladesh). Kita faham lah kerja dia. Dah pesan dah kalau ada perempuan kalau ada orang, toksah dok bersihkan dulu..Dia pi mop lantai macam mandi! Penuh ayaq. Makcik ni pun dok concentrate sangat, tak perasan. Bedebuk pungkok dulu! Nasib baik kusyen tebai lagi. Penyelamat..Tapi siku kiri yang sakit. Siang takpa lah. Sakit tak rasa. Mai malam, haaa tu dia. Sapu segala minyak! Masa sakit tu la rasa nak bantai si cleaner tu! So dah ubah undang-undang. Ada orang toksah mai masuk! Aku bantai nanti...ligan dengan penyapu. Alhamdulillah tak patah, tak retak apa apa. Dah lah dok prepare untuk running 1 Disember ni! My first run selepas bersalin! Dok practice ni. Lepas hanya 4km! Yang nak buat ni 7km!!! Macam mana tu. Takpa! Test fitness level!



Boleh kan update 🤪 . Semalam jatuh bedebuk kat gym! Nasib baik takdak apa. Ketegaq sangat cleaner kat sini. (Lelaki dari bangladesh 🇧🇩). Kita faham lah kerja dia. Dah pesan dah kalau ada perempuan kalau ada orang, toksah dok bersihkan dulu. . Dia pi mop lantai macam mandi! Penuh ayaq. Makcik ni oun dok concentrate sangat, tak perasan. Bedebuk pungkok dulu! 😜🤪🤣. Nasib baik kusyen tebai lagi. Penyelamat. . Tapi siku kiri yang sakit. Siang takpa lah. Sakit tak rasa. Mai malam, haaa tu dia. Sapu segala minyak! Masa sakit tu la rasa nak bantai si cleaner tu! 🤣 . So dah ubah undang2. Ada orang toksah mai masuk! Aku bantai nanti 😈 ligan dengan penyapu 😜🤣 . Alhamdulillah tak patah, tak retak apa apa. Dah lah dok prepare untuk running 1 disember ni! My first run selepas bersalin! Dok practice ni. Lepas hanya 4km! Yang nak buat ni 7km!!! Macam mana tu 🤔 . Takpa! Test firness level! 💪🏻💪🏻💪🏻 . #nouruldepp #nouruldeppsays #nouruldeppshares #nouruldeppqoutes #teamdivakurusbynouruldepp #divakurusbynouruldepp
A post shared by N O U R U L (@nouruldepp) on

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube



Dikuasakan oleh Blogger.