Irfan Harris Tayang **** Di Media Sosial - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Irfan Harris Tayang **** Di Media Sosial


Amboi nakal betul si Irfan Harris ni ya? Honey Irfan pun kemain suka tengok gambar tu. Korang nak tahu tak baru-baru ni Irfan Harris memuatnaik gambarnya di Instagram, @irfannharis.

Belanja ke tu? Dalam gambar itu, Irfan Harris memakai baju kemeja warna putih dan jacket denim tetapi...baju tidak berbutang gais! Rata-rata ramai pengikutnya memuji dan memberi komen nakal di gambar tersebut.

Alaaa bulu dada tu bukan aurat pun guys, belanja sekali sekala takpe kan honey.



A post shared by Irfan Haris / Honey (@irfannharis) on

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Dikuasakan oleh Blogger.