Yuna Throwback Gambar Lama - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Yuna Throwback Gambar Lama




Yuna memuat naik gambar lamanya ke Instagram baru-baru ni. Gambar itu menunjukkan dia sedang memegang satu anugerah yang diterimanya masa waktu kanak-kanak dulu. Gambar ketika
antara umur 8 atau 9 tahun.



A post shared by Yuna ユナ (@yuna) on


Fuhh! memang betul-betul berbakat Yuna ni kan? kecil-kecil dah dapat anugerah. Sekarang pun dah terkenal di negara luar. Bakat dia memang dihargai di dunia luar! tak sia-sia dia melebarkan sayap ke luar negara.

Tengok dari gambar ni tengok sama je macam sekarang. Gaya memang style dari dulu sampai sekarang kan. Muka pun sama je tak nampak perubahan banyak.

Sumber : Astro Gempak

+Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!

Dikuasakan oleh Blogger.