"We Need More Of You" - Maya Karin - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

"We Need More Of You" - Maya Karin


Baru-baru ini, Maya Karin memuatnaik sebuah repost dari @perhilitan_malaysia di Instagramnya bahawa beliau sangat gembira dengan penangkapan enam orang pemburu haram yang berwarganegara Kemboja di kawasan Hutan Simpan Tembat, Hulu Terengganu, Terengganu.


Syabas OBK, PDRM dan NGO RIMBA! Sesuka hati diorang je masuk negara orang, lepas tu memburu haiwan liar. Amboi! Sis harap lepas ni pihak berkuasa dapat menangkap pemburu haram yang lebih ramai supaya tak ada lah haiwan liar terancam. Sis kesian dekat haiwan liar tu, diorang pun nak hidup juga.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!




Dikuasakan oleh Blogger.