Nadzmi Adhwa Dan Ardell Aryana Pakai Kain Pelikat Tengok Wayang? Biar Betul!? - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

Nadzmi Adhwa Dan Ardell Aryana Pakai Kain Pelikat Tengok Wayang? Biar Betul!?


Sempoi gila pengantin baru ni, Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana sebab baru-baru ni diorang pergi tengok wayang filem Anak Perjanjian Syaitan memakai kain pelikat je tau! Ada berani ke tak berani? Jarang nak tengok orang keluar rumah pakai kain pelikat kecuali ke masjid ataupun surau.

Rata-rata ramai netizen memuji pasangan yang rare ni sebab memakai kain pelikat dekat luar. Amacam gais? Ada sesetengah netizen pula menganggap pakaian pasangan ni selekeh. Hmm...korang nak tahu tak, batik ni lah merupakan tradisi melayu daripada dulu lagi.


Lagipun selesa apa kalau pakai kain pelikat? Balik rumah je terus tidur heheheh tak perlu nak tukar pakaian lagi dah. Betul tak gais? Haa korang dah tengok Anak Perjanjian Syaitan belum? Jom tengok gais! Macam best je cerita ni.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!



Dikuasakan oleh Blogger.