Header Ads

"Makeup Je Tebal Kasut Getah...Tak Payah Lah Acah Bridal Shower" - Netizen


Baru-baru ini, Nadia Brian memuatnaik beberapa keping gambar serta videonya di Instagram untuk menyambut 'Bridal Shower'. Korang nak tahu tak ada sesetengah netizen yang tidak senang duduk dengan cara Nadia menyambutnya.



A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian) on
Come on gais. Dia dah nak berkahwin dah pun, biarlah dia nak buat apa kan? Jaga tepi kain sendiri sudah...bukan apa, kita mengutuk dan menghina orang tu sebenarnya akan berbalik pada diri kita tau.


Dalam gambar itu, Nadia Brian memakai dress berwarna merah bersama veil dan crown yang sedang berendam di dalam kolam. Apapun, tahniah sis ucapkan kepada Nadia yang akan menamatkan zaman bujang tak lama lagi. Yeay!


+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!




Dikuasakan oleh Blogger.