"Alhamdulillah, Baiknya Ibu Mentua Siap Riba Kan Menantu" - Netizen - Oh! Media

OM Leaderboard Ad

"Alhamdulillah, Baiknya Ibu Mentua Siap Riba Kan Menantu" - Netizen


Baru-baru ini, Nadzmi Adhwa memuatnaik sebuah video di Instagram sempena hari jadi ibunya, Nor Madiya. Happy birthday, aunty! Dalam video tersebut, isterinya iaitu Ardell Aryana duduk di atas riba ibunya sambil menyanyikan lagu Andmesh Kamaleng, Cinta Luar Biasa.


Rata-rata ramai netizen yang memuji keakraban menantu dan mak mentua. Fuh, semua orang impikan hubungan mak mentua dan menantu macam tu tau. Dah macam bestfriend sis tengok diorang berdua, bestnya!


Ingat senang nak bermanja dan dapat mak mentua sporting macam tu? Haa kalau korang nak mak mentua macam tu, korang kenalah ambil hati keluarga mentua selalu hehehe apapun sis doakan agar Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana bahagia hingga ke Jannah. Amin!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!




Dikuasakan oleh Blogger.