Header Ads

Telefilem Bertemakan LGBT Membabitkan Pusat Tahfiz? Biar Betul!?


Telefilem terbaru, Demi Tuhan Aku Bersaksi yang akan ditayangkan tak lama lagi dikecam teruk dengan netizen sebab cerita tu bertemakan LGBT yang membabitkan pusat tahfiz.

Malah lelaki kepada Yana Samsudin selaku penerbit telefilem, Fadzil Zahari itu dicopkan sebagai ahli neraka sebab buat cerita macam tu. Come on gais! Mungkin ada something dia cuba nak sampaikan dalam cerita tu.

Korang janganlah judge terlalu awal. Tengok dulu cerita tu baru lah korang judge cerita tu elok ke tak untuk ditayangkan. Macam mana lah Malaysia ni nak maju asyik nak judge dengan bangsa sendiri. Aiyoo.

Saya tiada kuasa untuk menghalang orang mencaci maki saya atau mengheret sekali keluarga saya masuk neraka, di laman sosial. Tetapi, saya berharap mereka yang mudah membuat penilaian sendiri itu tengok dahulu sebelum menghukum orang lain. Maklumat diperoleh mereka hanya daripada sekeping gambar, yang didakwa seorang individu sebagai babak hubungan songsang dalam pusat berkenaan, sedangkan ia bukan seperti diperkatakan. Kredibiliti RTM sendiri, sebagai stesen televisyen paling lama di negara ini, selain mempunyai panel penapisan, juga seharusnya diyakini kerana sudah pasti ia takkan diluluskan andai melanggar syarat.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Makan




Dikuasakan oleh Blogger.