Header Ads

Susulan Lengkap Kes Kanak-Kanak Jadi Mangsa Pedophilia Di Kota Tinggi Johor



Nampaknya kes Pedofilia atau gangguan seksual terhadap kanak-kanak bawah umur semakin berleluasa di Malaysia.

Kini, seorang saksi yang dikenali sebagai Zarra Asyaari menceritakan kejadian yang berlaku terhadap kanak-kanak yang berlaku di hadapan matanya sendiri.

1. Kantoi! Lelaki Buka Baju dan Angkat Kain Kanak-kanak Belakang Rumah

Ni pandangan dr dlm umah sy...dan luar umah sy laki tu btl2 hentikan moto hadapan tong sampah umah sy...minta semua ibu bapa berhati2😭😭slalu baca paper...tgok berita...harini berlaku depan mata saya😥😥....td dlm pkl 11.30 am kedapur siapkan bekal utk uzma keskolah...uzma 5thn...msk skolah jam 12pm....masa tgah siapkan...

Tetiba ada seorg lelaki bw seorg budak prempuan umo dlm lingkungan 4 or 5 thn....berhenti btl2 blakang umah sy....budak tu diri depan moto...moto mcm skuter la...sambil beg skolah di blakang badan....laki tu alihkan beg budak tu sambil mata dia pandang kiri kanan...dia xnmpak sy...sbb cermin dapur mmg gelap...dr dlm je blh nmpak....lepas dh alihkan beg budak tu...dia buka zip sluar dia ..dia angkat baju budak tu pastu dia nak tarik kain budak tu...sy jerit skuat hati sy...sambil tangan tepuk2 cermin umah sy...sy megigil sambil menangis...sbb sy takut sgt masa tu ....laki tu terkejut..sambil mata pandang kiri kanan..mungkin dia tgah cari dr mana suara sy tu..lepastu dia trus pecut moto dia....ya allahhhh😭😭


2. Buat Laporan Polis, Kenal Pasti Sekolah 

Selepas kejadian pagi tadi...sy trus buat report polis...sy tgu shingga petang...masih tiada lg pangilan dr pihak polis....jam 12pm...sy terima pangilan dr cikgu tmpat skolah uzma anak sy...kata cikgu anak sy...beliuw dah chek uniform budak prempuan yg sy bgtau kt mereka....kata cikgu dr segi ubiform yg dpakai oleh budak tersebut adalah dr skolah berdekatan umah sy....

Tanpa berlegah...sy capai tudung dah trus ke sekolah trsebut...sy tanya abg guard yg keje kt skolah tu...mmg sah pakaian yg sy ckp tu adalah dr skolah trsebut...sy pun jumpa cikgu2 dlm skolah tu...dan ceritakan apa yg sy nmpak...cikgu2 kata semua murid pra sekolah naik van...hanya 4 org murid sahaja yg dijemput sndr oleh parend diaorg....cikgu tu kata dia ada kenal seorg budak prempuan ni...slalu dijemput oleh seorg lelaki...xpasti abg ke pakcik ke or whatever lah....menurut cerita cikgu tu lelaki yg slalu menjemput budak tu kurang siuman😢😢ya allah....blh ke camtu😥😥

Jd cikgu tu tlg sy cll ibu dia tp xdpt...sy pun blk....lepas 2 jam pihak skolah tu cll...megatakan ibu budak tu bz...tp cikgu xcite lg apa kes...dan menurut cikgu tu dia dh siasat no plat moto merah yg sy ckp tu...cuma salah 1 angka je...yg lain semua btl....cikgu tu bgtau sy pasal ibu dia niaga di 1 tempat ni..( sy hidekan ttg kluarga ni ya) sy minta tlg sahabat2 sy...mereka ketmpt tersebut...ya allah mmg ada moto tu....tkasih ana Ana Rusli tlg akk td....

3. Ke Balai Polis dan Ke Sekolah Untuk Pengecaman

Assalamualikum warahmatullahirwabarokatu.....ya allah ya rabbi ya rahman...sy terkejut pg ni bila on fb...PM FULL ADD FREZ FULL...semua bertanyakan ttg kes yg sy semalam...allahamdulilah...byk ibu2 bapa2 adik2 kakak2 yg prihatin ttg kes ni....pada semua yg nk nak tahu ttg kes...baiklah...sbntar lg sy akan ke balai kota tinggi utk bertemu dgn Insp Nor Nazliyana Akbar KETUA AMANITA KOTA TINGGI...

Selepas itu sy akan kesekolah jam 11.15am utk buat pegecaman....ya allah mudahkan keje sy....apa bermain difikiran sy...apa jd jd la...sy xkisah sy diugut ke di pukul ke atau apa2 je...yg penting sy nk slamatkan budak tu....sy nmpak wajah budak tu masa kejadian smpi skrg klu ingt allah je yg tahu perasaan sy....in shaa allah...sy akan update kes ni dr semasa ke semasa...doakan sy...😢

4. Bapa Mangsa Suruh Tarik Balik Laporan Polis Demi Menjaga Nama Baik Keluarga

Assalamualikum warrohmatullahiwabarokatu.....sblom sy ingin menceritakan lebih panjang sy minta maaf...sy hide kan tempat skolah mangsa...keluarga mangsa dan si pelaku....allahamdulilah....kes telah berjalan dgn lancarnya....td sy berada di sekolah sy dah tgok adik tu...sy tgok beg dia...sy sedihhh sgt..😭sy nak peluk dia...sy nk ckp ngan dia...adik dh selamat....😭paling
meyedihkan sy...apabila kanak2 tu bgtau cikgu dia kt blakang sakit mcm rasa cucuk2....ya allah😢😢...semasa sy berada di skolah tersebut bapanya ada di bilik pegetua skolah...pegetua tlah maklumlan kejadian yg menimpa anaknya itu...yg paling sy xdpt terima si pelaku ada pertalian saudara dgn kanak2 tersebut...

Apa yg sy marah sgt😡bapanya sruh sy menarik blk report yg sy buat...kerana ingin mnjaga nm baik keluarga...ya allah...sy minta maaf...sy xdpt nk tarik blk report ni....sy serahkan semua pd pihak polis...tugas sy dh selesai....sy ingin megucapkan jutaan terima kasih pd semua yg follow dan pm sy xhenti2...yg doakan sy...xputus2 bg kata2 semangat....terima kasih juga pd sahabat kota sy...cikgu2 yg membantu....ada hikmah disebalik kjadian ini....berlaku didepan mata sy sndr...allahuakbar.....😢




Kredit: FB Zarra Asyaari

Powered by Blogger.