Header Ads

Kronologi Pembunuhan Kejam Gadis Dijolok Batang Cangkul Hingga Maut Di Indonesia

Kronologi dan Motif Pembunuhan Eno Parinah

Hasil daripada bedah siasat yang dilakukan kepada mangsa. Pembunuhan dilakukan dengan cara memasukkan kayu cangkul sepanjang 65 sentimeter ke dalam kemaluan mangsa dan menunjukkan bahawa kayu cangkul didapati telah masuk ke dalam badan mangsa hingga 90 persen.

Difahamkan kayu cangkul tersebut turut mengoyak bahagian hati dan paru paru mangsa.

Ketua Polda Metro Jaya Krishna Murti mengatakan, berdasarkan hasil bedah siasat yang diterima, ketika kayu cangkul menembusi kemaluan, mangsa masih dalam keadaan hidup namun sudah nazak.

Menurutnya mangsa yang tidak berdaya kerana di pegang oleh dua lagi suspek yang terlibat menjerit kesakitan, namun mereka tidak mempedulikannya, Rahmat mengakui memasukkan kayu cangkul sepanjang 65 mulanya hanya sedikit, kemudian ia ditendang hingga hampir keseluruhan tangkai cangkul masuk.

Bahagian dalaman badan yang mengalami kerosakan teruk:

-Hati
-Paru paru
-Rongga dada
-Rahim dan organ vital
-Patah tulang pipi dan rahang kanan
-Patah leher

Bahagian luaran badan yang mengalami kecederaan:

-Alat vital koyak
-Lebam pada buah dada sebelah kiri dan kanan dengan bekas gigitan manusia
-Pipi kanan luka dan berlubang (Ditikam menggunakan sudu garpu).

Ketiga-tiga Suspek Berjaya Ditangkap

Ketiga-tiga suspak telah berjaya ditangkap. Rahmat (suspek 1) merupakan pelajar sekolah menengah sementara dua lagi masing-masing berumur 24 tahun iaitu Arif (suspek 2) dan Imam Harpid (suspek 3)

Semua suspek itu dibawa ke balai polis Mapolda Metro Jaya pada 17.05.2016 dan mereka juga terpaksa di asingkan dari banduan lain kerana sebelum ini suspek bertiga pernah dipukul banduan yang merasa geram atas tindakan ketiga-tiga suspek yang masih terlalu muda untuk melakukan jenayah seperti membunuh dengan kejam.

Pengakuan dan Motif Pembunuhan

Rahmat 16

Pengakuan: Mengaku merogol mangsa dan memasukkan kayu cangkul dan menendangnya hingga masuk kedalam kemaluan mangsa.
Motif pembunuhan: Mangsa selalu menolak berhubungan intim.

Arif 24

Pengakuan: Mengaku mencakul leher mangsa dan menggigit payudaranya serta memegang kaki mangsa ketika kayu cangkul dimasukkan.
Motif pembunuhan: Cintanya ditolak banyak kali

Imam Harpiadi 24

Pengakuan: Mendekap mangsa menggunakan bantal dan menyayat wajah mangsa menggunakan sudu garpu.
Motif pembunuhan: Selalu di perli kerana memiliki wajah yang buruk dan cintanya ditolak

Waktu kejadian Kamis (12/5/2016) pukul 23.30 malam Jumaat.
Lokasi Kejadian: Indonesia

Polda Metro Jaya, Kombes Pol Krishna Murti mengatakan ketiga-tiga suspek menyukai mangsa Ketiga-tiga suspek pernah meluahkan perasan cinta mereka namun ditolak mangsa.

“Berdasarkan bukti keterangan, ketiga tiga berusaha melakukan hubungan intim pada mangsa, tapi mangsa tidak mahu,” katanya.



Video Lakonan Semula Bagaimana Pembunuhan Eno Parinah Dilakukan



6 comments:

  1. Kalimah Tauhidku Laailahailallah11:25

    Aku mewakili ibu kpd anak gadis ni (sbb aku jg seorang ibu) mdoakan agr Allah mbalas bsln yg setimpal...blsn yg sama pd ketiga3 syaitan ni..dgn azab yg pedih skali...yg berulang2 hgga rasa blipat ganda kesakitan.
    Moga Allah beri ketabahan pd kuarga mangsa

    ReplyDelete
  2. Muhammad Fadliesya11:26

    dlm penjara pn kena asingkan 3ekor suspek ni..hina betol smpai tahap dlm banduan pn xleh trima drg...nk tumbuk muka org pn aku rs kesian..ni nak jolok2 lak..da mcm kanibal..

    ReplyDelete
  3. Tengku Murniza Omar11:27

    Aku berdoa kpd mu Ya Allah, Tuhan sekalian makhluk..
    Kau berikan balasan kpd ketiga mereka..Berikan balasan yg paling layak utk mereka..
    Ya Allah,kau pelihara kaum wanita seluruh dunia...kaum yg lemah...kau pelihara ank2 gadis...kau pelihara bayi2 perempuan..kau jauhkan kami dr perbuatan khianat seperti ini...Lindungi kami(hawa) Ya Allah.. Amin...amin..amin....

    ReplyDelete
  4. Lmo Irsyad11:28

    kecian...sampai doc yg buat bedah siasat pon mngalir ayaq mata tngok keadaan mangsa..tak da 1 pon perkataan hina tok 3 ekoq tu..aku rase nak jolok jer lubang2 yg ade kat angota badan dorang..dari lovang idung sampai la ke lobang jubo..jolok ngan batang cangkoi gak

    ReplyDelete
  5. Anonymous16:19

    Sepatutnya Tiga ekor syaitan ni kurung skali dgn banduan lain..biar mereka belasah syaitan2 tu smpai setengah mati..bagi patah tulang belakang biar diorang cacat seumur hidup..menyeksa and membunuh kerana cinta ditolak adalah alasan yg tak masuk akal..

    ReplyDelete
  6. HARI BAIK KANAK-KANAK MY MALISIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA saya MENYAMBUNGKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN BANYAK YANG DISEBABKAN JOSE LUIS LOAN SYARIKAT. Saya SANGAT MENJALANKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Ali Sawwa Saya berasal dari bandar sabah
    Di malysia Saya telah berkahwin, saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    Semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    Harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    Kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    Diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    Pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    Sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di Email: (joseluisloans@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    Kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa pinjaman itu
    Syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    Sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (Joseluisloans@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    Hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya.Beliau hubungi syarikat pinjaman JOSE LUIS hari ini dan dapatkan pinjaman anda daripada mereka, Tuhan memberkati syarikat pinjaman JOSE LUIS untuk tawaran pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi JOSE LUIS Pinjaman untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

Selain memberikan respon di portal Oh! Media ini, kami menggalakkan lebih banyak interaksi dilakukan melalui Facebook Oh! Media bersama jutaan lagi rakyat Malaysia. Pastikan anda tidak terlepas mengikuti pelbagai perkara baru di Facebook Oh! Media setiap hari.